Sunday, 28 April 2013

Sidney Sheldon / Sidni Šeldon elektronske knjige

Ovaj članak će sadržati sve E-KNJIGE čiji je autor Sidni Šeldon. Blog BESPLATNE ELEKTRONSKE KNJIGE će u ovom članku postaviti sve E-KNJIGE kojim trenutno raspolažemo, a članak će biti i dopunjavan, čim dobavimo novi spisak BESPLATNIH ELEKTRONSKIH KNJIGA, koje je napisao ovaj autor.


 Blog besplatne e-knjige predstavlja kratku biografiju Sidni Šeldona:
Sidney Sheldon (11. februar 1917 – 30. januar 2007) bio je američki književnik. Poznatim je postao zahvaljujući televizijskoj karijeri, odnosno stvaranju popularnih TV-serija kao što su The Patty Duke Show (1963–66), I Dream of Jeannie (1965–70) i Hart to Hart (1979–84), ali je slavu stekao tek u kasnim godinama života zahvaljujući romanima Master of the Game (1982), The Other Side of Midnight (1973) i Rage of Angels (1980) koji su postali bestseleri.

Na blogu BESPLATNE ELEKTRONSKE KNJIGE možete preuzeti sljedeće naslove:

Prije preuzimanja proučite Uslove korištenja i Upustvo za download.



Sidney Sheldon - Dok zvijezde blistaju.doc 583 KB


Sidney Sheldon - GNJEV ANdjELA.DOC 856 KB

Sidney Sheldon - GOLO LICE.doc 334 KB

Sidney Sheldon - ISPRIcAJ MI SVOJE SNOVE.doc 515 KB

Sidney Sheldon - JUTRO PODNE VEcER.doc 478 KB

Sidney Sheldon - NEBO SE RUsI.doc 1015 KB

Sidney Sheldon - SAVRsENI PLANOVI.doc 442 KB

Sidney Sheldon - stranacuogledalu.doc 558 KB





 Ostanite u čitanju besplatnih e-knjiga, koje u velikom broju možete naći na ovom blogu. :)
* Uredništvo bloga BESPLATNE ELEKTRONSKE KNJIGE poziva vas da sve nepravilnosti sa linkovima i ostale probleme, prijavite u komentarima. Također, komentari služe i za ostale sugestije, pohvale i kritike.

8 comments:

  1. Cao,hvala na svemu.Imam problem samo sa "Dok zvijezde blistaju",kada kliknem na download,izbaci "Temporarily unavailable".

    ReplyDelete
  2. ja sam instalirala knjigu ali sad nemogu da je pronađem da čitam i kako da obrišem je na hard disku

    ReplyDelete
  3. Procitala sam knjigu " Ispricaj mi svoje snove" i ja sam odusevljena, preporucujem svima...
    I hvala Vam sto ste je izbacili...

    ReplyDelete
  4. cao, kad kliknem na knjigu ne otvara mi je nego neki sajt mega, zasto?

    ReplyDelete
  5. Nisam koristila ovaj sajt iz razloga jer imam sve njegove knjige. Moze se reci da sam kolekcionar. :) Procitala sam sve knjige osim >Sjaj zvezda< , i preporucujem svaku. Fenomenalan je ! Kome se svidi jedna knjiga, zelece da procita sva njegova dela :) Uzivajte :) pozz, MM

    ReplyDelete
  6. Kada pokusam da download-ujem bilo koju knjigu, pojavljuje se sajt http://adf.ly/3868468/https://mega.co.nz/#!nth1kaTQ!XAPHqxBAPma-Drgah1CqFn5HuIwTu3lV4EG6wrRPyyI
    Kako da download-ujem bilo koju ponudjenu knjigu?

    ReplyDelete
  7. U gornjem desnom kutu te stranice s oglasima ti se odbrojavaju sekunde koje moraš pričekati. Kad završi s obrojavanjem, pojavi se gumbić "Skip ad". Klikni na taj gumbić. Otvorit će se stranica bez reklama. Zatim klikni na "Download".

    ReplyDelete
  8. Stranac u ogledalu nije moguce citati,nekako je sve u haosu..Popravite ako je moguce

    ReplyDelete